طرز تهیه خاگینه سوسیس

خاگینه تخم مرغ و سوسیس دستور ساده و در دسترس ترین مواد لازم خاگینه سوسیس میتوان به راحتی برای صبحانه یا یک پیش غذا انتخاب مناسبی باشد . خاگینه سوسی مثل طرز تهیه سوسیس و تخم مرغ یک غذای راحت و سریع است که در ادامه برای شما مرحله به مرحله توضیح داده ایم.
4.7/5 - (55 امتیاز)

دستور پخت خاگینه سوسیس صبحانه  ساده و خوشمزه

در این مقاله، با توجه به درخواست شما به تهیه خاگینه سوسیس، یک غذای محبوب و خوشمزه می‌پردازیم. خاگینه سوسیس یک دستور پخت ساده ولی خوشمزه است که می‌تواند به عنوان یک غذای اصلی یا تنقلاتی مناسب برای صبحانه یا ناهار سرو شود.یکی دیگر از صبحانه جذاب که دربین کودکان نیز پر طرفدار است پنکیک ساده است که با تابه و بدون فر آماده می شود.

مواد اولیه خاگینه با سوسیس

سوسیس: ۴ عدد

سیب زمینی: ۲ عدد متوسط

پیاز: ۱ عدد متوسط

پنیر پیتزا : به میزان لازم

نمک و فلفل به میزان لازم

روغن مایع برای سرخ کردن

خاگینه سوسیس

خاگینه سوسیس

روش پخت خاگینه سوسیس تخم مرغ

ابتدا سیب زمینی‌ها را پوست کنید و آنها را رنده کنید. سپس آنها را با مقداری نمک مخلوط کرده و برای مدتی کنار بگذارید تا آب سیب زمینی‌ها جدا شود.

پیاز را هم رنده کنید و با سیب زمینی‌ها مخلوط کنید. سپس مقداری نمک و فلفل را اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا تمامی مواد با هم ترکیب شوند.

سوسیس‌ها را از بسته بیرون آورده و برش‌های کوچک در آنها قرار دهید. سپس با استفاده از مواد مخلوط شده، هر سوسیس را در یک لایه نازک از آن قرار دهید و با دقت برش ها را در اطراف سوسیس پهن کنید.

حالا تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و روغن مایع را به مقدار کافی بریزید. هنگامی که روغن گرم شد، خاگینه ها را به تدریج درون تابه قرار داده و به آرامی سرخ کنید تا از دو طرف طلایی و شفاف شوند.

پس از سرخ شدن خاگینه ها، آن‌ها را روی دستمال روغن‌گیری قرار داده تا اضافه روغن آنها جذب شود.

برای تزیین خاگینه سوسیس، می‌توانید از ترکیباتی مانند نمک، فلفل، آویشن خشک شده و ریحان تازه برای تزئین روی خاگینه ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید خاگینه ها را با یک لایه نازک سس مایونز یا پنیر پیتزا سرو کنید.

ارزش غذایی و کالری خاگینه سوسیس

خاگینه سوسیس یک غذایی پرانرژی و مقوی است. در هر ۱۰۰ گرم از خاگینه سوسیس، تقریباً ۱۹۰ کیلوکالری قرار دارد. این غذا حاوی مواد مغذی از جمله پروتئین، چربی و کربوهیدرات است.

خاگینه سوسیس

خاگینه سوسیس

خاگینه ساده برای چه افرادی محدودیت دارد؟

خاگینه سوسیس برای افرادی که دچار حساسیت به سوسیس و یا مواد گوشتی هستند مناسب نیست. همچنین برای افرادی که رژیم چربی پایین، کلسترول بالا یا مشکلات قلبی دارند، مصرف محدودیت دارد.به زودی  طرز تهیه خاگینه تبریزی راهم برای شما علاقه مندان قرار می دهیم.

با این مقاله، امیدواریم که توانسته باشیم تمامی نکات و تکنیک‌های لازم برای تهیه خاگینه سوسیس را به شما ارائه دهیم تا بتوانید یک صبحانه جذاب داشته باشید. از این غذای خوشمزه و آسان در لحظاتی که به دنبال یک وعده غذای سریع و لذیذ هستید لذت ببرید!

برای تهیه غذاهای مشابه که در سریع ترین زمان ممکن اماده می شوند، مانند املت شاپوری می توانید از سایت ما دیدن کنید.