کل 396 امروز 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۲۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 - May - 2024
  • ساعت :

    طرز تهیه انواع ترشی و شور خانگی | ترفند های ترشی خلوط خانگی

    طرز تهیه ترشی انبه بندری
    1403/01/29

    طرز تهیه ترشی انبه بندری

    ما دستور پخت این ترشی را به شیوه‌ای بندری و سنتی به شما آموزش دادیم، ولی ممکن است در دیگر شهرها به روش‌های متفاوتی تهیه شود. چیزی بهتر از ترشی ساخت خانگی با استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تازه وجود ندارد. برای تهیه ترشی انبه می‌توانید انواع ادویه‌ها و چاشنی‌های مورد علاقه‌تان را به آن اضافه کنید تا طعمی مطابق با سلیقه خانواده به دست آید.

    طرز تهیه ترشی لیته بندری
    1402/07/26

    طرز تهیه ترشی لیته بندری

    ترشی لیته بندی و ترشی بندری از محبوب ترین ترشی های فرهنگ ایرانی ها است. ترشی لیته تندی کمتری نسبت به ترشی بندری تند دارد که ما در ادامه مطلب به طرز تهیه ترشی لیته بندری خواهیم پرداخت.

    طرز تهیه ترشی زردآلو
    1402/04/18

    طرز تهیه ترشی زردآلو

    در بین دوستداران ترشیجات طرز تهیه ترشی زردآلو با سرکه مانند طرز تهیه ترشی زردآلو با رب انار بسیار محبوب و پرطرفدار است که می توان این چاشنی خوشمزه را با زردآلو تازه و یا می توان ترشی با برگه زردآلو تهیه کرد که در ادامه به طور کامل توضیح داده ایم.

    طرز تهیه ترشی خیار چنبر
    1402/04/12

    طرز تهیه ترشی خیار چنبر

    تهیه ترشی خیار چنبر روش های متفاوتی از هم دارد که از پرطرفدار ترین آن ها طرز تهیه ترشی خیار چنبر رنده شده و طرز تهیه ترشی خیار چنبر قزوین است که می توان ترشی خیار چنبر با پودر انبه ترکیب و تهیه کرد. در ادامه به طور کامل طرز تهیه ترشی خیار چنبر با تمر هندی را اموزش می دهیم.

    برو بالا