کل 396 امروز 0
  • تاریخ : جمعه - ۲۱ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 - May - 2024
  • ساعت :

    طرز تهیه انواع پلوها و چلوها مجلسی | طرز تهیه برنج کته

    طرز پخت برنج قهوه ای
    1403/01/11

    طرز پخت برنج قهوه ای

    روش آسان تهیه طرز پخت برنج قهوه ای روش آسان تهیه برنج قهوه‌ای دمی: انتخاب روش مناسب برای پخت برنج قهوه‌ای به نوع برنجی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد. یکی از دشواری‌ها در طبخ برنج قهوه‌ای، پوسته نسبتاً محکم‌تر آن نسبت به برنج سفید است، زیرا حاوی یک لایه مغذی سبوس است که در حین […]

    طرز تهیه رشته پلو برای چهارشنبه سوری
    1402/12/15

    طرز تهیه رشته پلو برای چهارشنبه سوری

    مرحله به مرحله رشته پلو با مرغ برای تهیه آن نکات خاصی دارد. در بعضی مناطق ایران رشته پلو با گوشت هم پخته می شود.در ادامه طرز تهیه رشته پلو ساده را به طور کامل آموزش داده ایم.

    طرز تهیه پلو شوشتری خوشمزه
    1402/06/12

    طرز تهیه پلو شوشتری خوشمزه

    پلو شوشتری یکی از انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت آشپزی ماه همراه باشید.

    طرز تهیه دمی لوبیا عروس بدون گوشت مرغ
    1402/05/03

    طرز تهیه دمی لوبیا عروس بدون گوشت مرغ

    دمپخت لوبیا عروس، یک غذای گیاهی و وگان است که باید به فهرست غذایی خود اضافه کنید و به محض فراهم شدن فرصت، تهیه‌اش کنید.دمپخت‌ها بیشتر از ادغام سبزیجات، گوشت و برنج ساخته می‌شوند. برای دیدن روش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمپخت لوبیا عروس، در ادامه با ما همراه باشید.

    طرز تهیه و دستور پخت ماش پلو
    1402/04/20

    طرز تهیه و دستور پخت ماش پلو

    طرز تهیه ماش پلو ساده و آسان است که می توان با ترکیب برنج و ماش و ادویه های مشخص شده به راحتی اسن غذا را تهیه کرد. در بعضی از مناطق ایران ماش پلو بامرغ سرو می شود که می تواند در کنار هم طعم خوبی داشته باشد. ماش پلو بدون گوشت مناسب برای افرادی است که نمی خواهند از مواد پروتئینی استفاده کنند.

    طرز تهیه قیمه نثار قزوینی

    طرز تهیه قیمه نثار قزوینی

    اصلی ترین بخش طرز تهیه قیمه نثار قزوین خیس کردن خلال پسته و بادام در گلاب است. برای طرز تهیه قیمه نثار مجلسی و خوشمزه باید از مواد اولیه درجه یک استفاده کرد.طرز تهیه قیمه نثار در تهران با در دسترس بودن مواد اولیه این غذای خوشمزه و خوشرنگ به راحتی قابل انجام است.

    طرز تهیه پلو کباب لبنانی
    1402/04/11

    طرز تهیه پلو کباب لبنانی

    پلو کباب لبنانی، یک غذای خوشمزه لبنانی است که در ماهی تابه یا گریل آماده می‌شود. پس از پخت، این کباب بر روی برنج قرار می‌گیرد و سپس سرو می‌شود.طرز تهیه پلو کباب لبنانی یک دستور غذایی خوشمزه است که حتماً باید آن را امتحان کنید.

    آموزش پخت برنج مجلسی
    1402/04/10

    آموزش پخت برنج مجلسی

    برای آموزش پخت برنج ایرانی، ابتدا برنج را خیس کنید، سپس در آب جوش با نمک بریزید، پس از نرم شدن، آبکش کرده و با کمی روغن در قابلمه دم کنید. برای آموزش پخت برنج دمی، ابتدا برنج را چند ساعت خیس کنید، سپس با آب و نمک بپزید تا نیم‌پز شود. آبکش کرده، با کمی روغن در قابلمه ته‌دیگ انداخته و بگذارید دم بکشد.پخت برنج در پلوپز راحت و سریع است، برای نتیجه‌ای عالی، برنج را شسته، به اندازه کافی آب اضافه کنید، نمک بپاشید و دکمه پخت را فشار دهید تا غذایی خوش طعم آماده شود.

    طرز تهیه دوپیازه ماهی
    1402/04/06

    طرز تهیه دوپیازه ماهی

    دو پیازه تن ماهی، غذای ایرانی خوشمزه با پیاز زیاد، تن ماهی، گوجه، رب، ادویه و زعفران. سرو با برنج یا نان. انتخابی عالی برای شام سبک. طرز تهیه دوپیازه ماهی: ماهی را با نمک و زردچوبه مزه‌دار کنید. پیاز را تفت دهید تا طلایی شود، سپس زردچوبه، فلفل و گوجه فرنگی اضافه کنید. ماهی را بگذارید تا پخته شود.

    برو بالا