کل 396 امروز 0
  • تاریخ : جمعه - ۲۱ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 - May - 2024
  • ساعت :

    آموزش انواع شیرینی های مدرن

    طرز تهیه موچی
    1403/02/05

    طرز تهیه موچی

    موچی، دسری خوش طعم از سرزمین‌های ژاپن و چین است که اخیراً به شهرت زیادی دست یافته و دوست‌داران بسیاری پیدا کرده است. که ما در اینجا قصد داریم طرز تهیه موچی با آرد گلوتینوس را به شما ارائه کنیم.

    دستور پخت ماکارون
    1403/01/15

    دستور پخت ماکارون

    امروز با مقاله زیر قصد آموزش دستور پخت ماکارون فرانسوی و همچنین دستور پخت ماکارون شکلاتی را به آموزش دهیم .ماکارون برای تهیه دستور های مختلفی دارد یکی از آنها طرز تهیه ماکارون با آرد سفید است که آرد در دسترس همه است.

    دستور پخت موچی
    1403/01/11

    دستور پخت موچی

    دستور پخت موچی شکلاتی از پرطرفدار ترین دستور پخت موچی کره ای است که با مواد اولیه ساده و داشتن دستور پخت موچی ساده بهترین مو چی خانگی را تهیه کرد.

    طرز تهیه مافین گیلاس
    1402/11/24

    طرز تهیه مافین گیلاس

    مافین گیلاس یکی از خوش طعم ترین و جذاب ترین نواع مافین است که در ادامه مقاله طرز تهیه مافین گیلاس شکلاتی را برای شما قرار داده ایم که در منزل به راحتی یک مافین پف دار مثل یک قناد حرفه ای تهیه کنید.

    طرز تهیه کاپ کیک دو رنگ شکلاتی وانیلی ساده و شیک
    1402/11/23

    طرز تهیه کاپ کیک دو رنگ شکلاتی وانیلی ساده و شیک

    طرز تهیه کیک یزدی دورنگ یک شیرینی خوشمزه که خیلی راحت آماده میشه و به مواد اولیه زیادی نیاز نداره. طرز تهیه کاپ کیک در کپسول مقوایی برای پذیرایی و همچنین برای میان وعده بچه ها هم انتخاب خیلی خوبیه. طرز تهیه کاپ کیک دو رنگ در فر خوراکی خوشمزه مناسب مهمونی ها و درهمی هاست.

    طرز تهیه باقلوا تقلبی ترکی
    1402/11/18

    طرز تهیه باقلوا تقلبی ترکی

    برای تهیه باقلوا تقلبی ترکی، مخلوطی از لایه‌های نازک و شیرین از ترکیب کره گرم، شیر و شکر را در لایه‌های برجسته از خمیر یافته، سپس با پسته و پودر قند تزئین کنید. در فر گرم، طبق مراحل پخت تنظیم شده، آماده کنید.باقلوا، دسری خوشمزه و سنتی، از آرد، شکر، روغن و ادویه‌های مختلف ساخته می‌شود.طرز تهیه باقلوا با خمیر خانگی یک روش سالم وخوشمزه از تهیه باقلوای ترکی است.

    طرز تهیه کیک هویج آمریکایی
    1402/11/15

    طرز تهیه کیک هویج آمریکایی

    کیک هویج و دارچین با پف زیاد طرفداران بسیاری دارد که می تواند یک عصرانه دلچسب باشد.کیک هویج و گردو کافی شاپی فوت و فن های خاصی دارد که در ادامه این مراحل به طور کامل توضیح داده شده.

    طرز تهیه کنافه بستنی
    1402/05/04

    طرز تهیه کنافه بستنی

    اگر بهترین کنافه با بستنی در تهران را میل کنید باز هم کنافه بستنی خانگی طعم بهتری دارد.برای برآورد قیمت کنافه بستنی باید به مبلغ مواد اولیه آن توجه کنید.

    طرز تهیه سوپانگل سفید
    1402/04/05

    طرز تهیه سوپانگل سفید

    طرز تهیه سوپانگل سفید در این مقاله، به طرز تهیه سوپانگل سفید، یک دسر خوشمزه و شیرین، می‌پردازیم. سوپانگل سفید همانند کنافه پنیری یک دسر معروف در فرهنگ غذایی ترکیه است که با استفاده از شکلات سفید تهیه می‌شود. در این مقاله، مواد اولیه، دستور پخت، ارزش غذایی، تزیین و نکات مربوط به سوپانگل سفید […]

    برو بالا