کل 396 امروز 0
  • تاریخ : جمعه - ۲۱ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 - May - 2024
  • ساعت :

    کاپ کیک و مافین | طرز تهیه کاپ کیک | طرزتهیه انواع مافین

    دستور پخت کیک اماده
    1403/01/14

    دستور پخت کیک اماده

    دستور پخت کیک اماده در قابلمه خیلی راحت هست و بدون وسلیه خاصی در کم ترین زمان یک کیک خوشمزه درست می کنید. در ادامه دستور پخت کیک اماده بدون فر دستور ساده، با توضیحات مرحله به مرحله، کامل و دقیق.

    طرز تهیه مافین گیلاس
    1402/11/24

    طرز تهیه مافین گیلاس

    مافین گیلاس یکی از خوش طعم ترین و جذاب ترین نواع مافین است که در ادامه مقاله طرز تهیه مافین گیلاس شکلاتی را برای شما قرار داده ایم که در منزل به راحتی یک مافین پف دار مثل یک قناد حرفه ای تهیه کنید.

    طرز تهیه کاپ کیک دو رنگ شکلاتی وانیلی ساده و شیک
    1402/11/23

    طرز تهیه کاپ کیک دو رنگ شکلاتی وانیلی ساده و شیک

    طرز تهیه کیک یزدی دورنگ یک شیرینی خوشمزه که خیلی راحت آماده میشه و به مواد اولیه زیادی نیاز نداره. طرز تهیه کاپ کیک در کپسول مقوایی برای پذیرایی و همچنین برای میان وعده بچه ها هم انتخاب خیلی خوبیه. طرز تهیه کاپ کیک دو رنگ در فر خوراکی خوشمزه مناسب مهمونی ها و درهمی هاست.

    طرز تهیه کیک هویج آمریکایی
    1402/11/15

    طرز تهیه کیک هویج آمریکایی

    کیک هویج و دارچین با پف زیاد طرفداران بسیاری دارد که می تواند یک عصرانه دلچسب باشد.کیک هویج و گردو کافی شاپی فوت و فن های خاصی دارد که در ادامه این مراحل به طور کامل توضیح داده شده.

    طرز تهیه کیک با پودر ژله
    1402/11/02

    طرز تهیه کیک با پودر ژله

    طرز تهیه کیک با پودر ژله مورد علاقه در فر و قابلمه: یک روش جدید تهیه انواع کیک در خانه یک فعالیت بسیار لذت بخش است و شما می‌توانید با استفاده از پودر ژله مورد علاقه خود، این کیک‌ها را در خانه تهیه نمایید. این ایده می‌تواند بسیار جذاب باشد؛ به شما امکان می‌دهد تا […]

    برو بالا