کل 396 امروز 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۲۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 - May - 2024
  • ساعت :

    طرز تهیه انواع آبگوشت و اشکنه

    طرز تهیه کله جوش عدس با کشک پاستوریزه خیلی راحت و سریع
    1402/11/04

    طرز تهیه کله جوش عدس با کشک پاستوریزه خیلی راحت و سریع

    طرز تهیه کله جوش ساده یکی از غذاهای سنتی و قدیمی ایرانی است که با مواد غذایی متنوعی تهیه می شود.در طرز تهیه کله جوش ترکی می‌توانید از ماست یا به روش ترکی از کشک استفاده کنید یا در این غذا بادمجان بریزید.

    طرز تهیه اشکنه کشک
    1402/08/06

    طرز تهیه اشکنه کشک

    طرز تهیه اشکنه کشک برای ۴ نفر یکی از ساده ترین و محبوب ترین غذاهای سنتی ایرانی است که شاید کمتر کسی پیدا شود که از طعم و عطر این غذا لذت نبرده باشد. در ادامه مقاله طرز تهیه اشکنه کشک با گردو و طرز تهیه اشکنه کشک بدون سیب زمینی را به طور کامل برای شما قرار داده ایم.

    طرز تهیه آبگوشت سنتی تهرونی
    1402/07/29

    طرز تهیه آبگوشت سنتی تهرونی

    یکی از محبوب ترین غذا‌های باب طبع یک ایرانی،طرز تهیه آبگوشت تهرانی و سنتی است. این غذای خوشمزه هنگامی که در ظرف‌های سنگی پخته می‌شود، با نام دیزی شناخته می‌شود. آبگوشت انواع مختلفی مثل آبگوشت کشک، بزباش، گندم، بلغور و غیره را دارد. ما در این جا می‌خواهیم طرز تهیه آبگوشت ساده خانگی را به شما آموزش دهیم. فراموش نکنید که طرز تهیه آبگوشت بدون رب بسیار آسان است و با رعایت چند نکته می‌توانید این غذا را محشر درست کنید.

    طرز تهیه آبگوشت کرمانی

    طرز تهیه آبگوشت کرمانی

    کلا آبگوشت دیزی از غذا های لذیذ ما ایرانی ها است و در ایران آب‌گوشت های مختلفی وجود دارد یک مدل از این آبگوشت ، آبگوشت کرمانی است که در ادامه می توانید طرز تهیه آبگوشت کرمانی را بخوانید ، استفاده کنید و لذت ببرید.

    طرز تهیه اشکنه مرزنجوش
    1402/07/26

    طرز تهیه اشکنه مرزنجوش

    اشکنه یکی از غذا های ساده و قدیمی ایرانی است که به روش های مختلف طبخ می شود یکی از انواع این غذا اشکنه سماوری یزدی و اشکنه گردو یزدی است.در ادامه مطلب طرز تهیه اشکنه سیب زمینی و گوجه قرار داده شده.

    برو بالا