کل 396 امروز 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۲۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 - May - 2024
  • ساعت :

    طرز تهیه آش و سوپ و حلیم | انواع آش، سوپ و حلیم

    طرز تهیه پخت آش بلغور و بادمجان، یک غذای اصیل و کمیاب
    1402/11/23

    طرز تهیه پخت آش بلغور و بادمجان، یک غذای اصیل و کمیاب

    طرز تهیه آش بادمجان با سبزی از جمله آش های سنتی و مقوی که طعم و مزه بی نظیری دارد و در مناطق و شهرهای مختلف ایران با مواد و روش های متنوعی طبخ می شود.آش بادمجان کرمانشاهی خوشمزه و اصیل کرمانشاهی است.که بسیار مقوی و مجلسی است.و هر کسی برای بار اول این آش را می خورد امکان ندارد که هوس پخت نکند.طرز تهیه آش بادمجان بدون گوشت ملایر یکی از آش های خوشمزه و محلی است که در جاهای مختلف کشور از جمله ملایر و تویسرکان و اصفهان پخته می شود.

    طرز تهیه آش غلغل شوشتر (خوزستان) مقوی و خوش طعم
    1402/11/21

    طرز تهیه آش غلغل شوشتر (خوزستان) مقوی و خوش طعم

    آش قلقل اهواز یکی از انواع آش های سنتی و خوشمزه ایرانی است که اصالت آن متعلق به شهر شوشتر می باشد.آش غلغل خوزستانی یکی از انواع آش‌های سنتی و پرطرفدار این استان است که اصالت آن به شهر شوشتر برمی‌گردد. این آش از ترکیب گندم، حبوبات و گوشت تهیه می شود. مواد لازم آش غلغل بسیار مواد ساده و در دسترسی است.

    طرز تهیه عدسی و بادمجان
    1402/11/17

    طرز تهیه عدسی و بادمجان

    عدسی و بادمجان دو ماده غذایی ارزشمند هستند. عدسی، منبع عالی پروتئین و فیبر غذایی بوده و برای سلامتی قلب و گوارش مفید است. بادمجان نیز حاوی آنتی‌اکسیدان‌هاست که در کاهش التهابات و پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی موثرند.در ادامه طرز تهیه عدسی و بادمجان را آموزش داده ایم.

    طرز تهیه سوپ چغندر قرمز با مرغ و سبزیجات
    1402/11/15

    طرز تهیه سوپ چغندر قرمز با مرغ و سبزیجات

    سوپ چغندر سفید یکی از سوپ های خوشمزه و مقوی است که برای تهیه آن از موادی ساده و در دسترس استفاده می شود. طرز تهیه سوپ برگ چغندر بسیار ساده و با طعمی خوش مناسب فصل این خوراکی است تازه آن طعم بهتری دارد.

    طرز تهیه آش گوشواره با ماکارونی فوری و ساده به روش تبریزی
    1402/11/14

    طرز تهیه آش گوشواره با ماکارونی فوری و ساده به روش تبریزی

    ظاهر و طعم آش گوشواره تبریزی که با اماده کردن خمیر آش و طرز پیچیدن خمیر آش گوشواره بستگی دارد.اما امروزه با ماکارونی می توان این آش خوشمزه را فوری تهیه کرد.طرز تهیه آش گوشواره روسی مانند آش گوشواره تبریزی به راحتی و خوشمزگی پخته می شود.

    طرز تهیه حلیم خوش طعم با گوشت
    1402/10/20

    طرز تهیه حلیم خوش طعم با گوشت

    طرز تیه حلیم گندم یکی از غذاهای سنتی و بسیار لذیذ ایرانی است که به طور عمده به عنوان صبحانه مصرف می‌شود. این غذا از ترکیب بسیار ساده‌ای بهره می‌برد و عنصر اصلی آن گندم یا بلغور گندم می‌باشد.طرز تهیه حلیم بادمجان هم یکی از غذا های خوش طعم و راحت است که برای مماسبت هایی مانند افطار می توانید این غذا را تهیه کنید.هم چنین طرز تهیه حلیم بوقلمون که با گوشت بوقلمون پخته می شود یکی از مقوی ترین دستور تهیه های این غذاست.

    انواع لوبیا در آش رشته
    1402/08/06

    انواع لوبیا در آش رشته

    لوبیا آش رشته را نام بردیم و خواص حبوبات آش رشته را نیز ذکر کردیم. طرز تهیه آش رشته برای 4 نفر یکی از غذاهای سنتی ایرانی است که به عنوان ساده ترین غذا از آن یاد می شود.

    ۴ روش افزودن کشک به آش رشته
    1402/07/16

    ۴ روش افزودن کشک به آش رشته

    برای افزودن کشک به آش رشته، ابتدا کشک خشک را تهیه کنید یا از نوع آماده استفاده کنید. سپس آن را با کمی آب ترکیب کرده و به آش اضافه کنید. از تزیین‌های اختیاری مانند پیاز داغ، نعنا داغ و سیر داغ نیز می‌توانید استفاده کنید. با این روش، می‌توانید طعم لذیذ و خواص مفید کشک را به آش خود اضافه کرده و آن را برای دورهمی‌ها و مهمانی‌ها تزیین کنید.

    چگونه تلخی آش رشته را از بین ببریم؟
    1402/06/22

    چگونه تلخی آش رشته را از بین ببریم؟

    از بین بردن تلخی آش رشته آش رشته یکی از اصیل‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که در اکثر مناطق ایران تهیه و مصرف می‌شود. این غذا از تخم‌گشت، عدس، پیاز، و ادویه‌جات مخصوص به همراه رشته‌های کوتاه تهیه می‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است بسیاری از افراد با تلخی آش رشته مواجه شوند، این […]

    برو بالا