طرز تهیه آکاراجه برزیلی

آکاراجه برزیلی آکاراجه برزیلی مثل دیگر غذاهای پر طرفدار مانند فریکادله کتلت از غذاهای معروف و محبوب است. برای تهیه آکاراجه برزیلی غذای فرنگی خوشمزه، در ابتدا لوبیا چشم بلبلی را به طور دقیق شسته و درون یک قابلمه حاوی آب قرار می‌دهیم. سپس قابلمه را روی حرارت قرار می‌دهیم و به لوبیا اجازه می‌دهیم […]

5/5 - (53 امتیاز)

آکاراجه برزیلی

آکاراجه برزیلی مثل دیگر غذاهای پر طرفدار مانند فریکادله کتلت از غذاهای معروف و محبوب است. برای تهیه آکاراجه برزیلی غذای فرنگی خوشمزه، در ابتدا لوبیا چشم بلبلی را به طور دقیق شسته و درون یک قابلمه حاوی آب قرار می‌دهیم. سپس قابلمه را روی حرارت قرار می‌دهیم و به لوبیا اجازه می‌دهیم به مدت ۲ تا ۳ ساعت روی حرارت باقی بماند تا به طور کامل پخته شود.

در این مرحله، برای تمیز کردن میگوها، ابتدا یک برش نازک در پشت کمر آنها ایجاد می‌کنیم. سپس رگ سیاه رنگ را از آنها جدا می‌کنیم و آنها را به طور کامل شسته می‌کنیم. در ادامه، میگوها را درون آبکش قرار می‌دهیم و به آب اجازه می‌دهیم تا از آنها خارج شود.

حالا، یک عدد پیاز را خلالی نارک خرد کرده و در یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می‌دهیم. سپس روغن زیتون را به تابه اضافه کرده و بلافاصله پیاز را به آن اضافه می‌کنیم. سپس کمی آن را تفت می‌دهیم و مقداری نمک و پاپریکا را به تابه اضافه می‌کنیم.

در این مرحله، ادامه می‌دهیم به تفت دادن تا پیاز به طور کامل سرخ و طلایی شود. وقتی پیاز سرخ شد، میگو را به تابه اضافه کرده و برای حدود ۲ تا ۳ دقیقه تفت می‌دهیم. سپس مقداری نمک و فلفل سیاه را به تابه اضافه می‌کنیم.

 

طرز تهیه آکاراجه برزیلی

پس از گذشت این مدت زمان، تابه را از روی حرارت برمی‌داریم. زمانی که لوبیا به طور کامل پخته شد، قابلمه را از روی حرارت برمی‌داریم و آن را درون آبکش می‌ریزیم. سپس لوبیا پخته شده را به همراه سیر درون ظرف غذاساز ریخته و به خوبی آن را میکس می‌کنیم.

حالا دانه‌های فلفل را از غذا جدا می‌کنیم و آنها را به همراه پیاز باقی مانده به ظرف غذاساز اضافه می‌کنیم. سپس مواد را میکس می‌کنیم تا به طور کامل ترکیب شده و پوره‌ای شوند. در ادامه، خمیر را به یک کاسه مناسب منتقل می‌کنیم و مقداری آرد را به آن اضافه می‌کنیم.
توجه داشته باشید که مقداری آرد به خمیر اضافه کنید تا آن درست فرم بگیرد. سپس خمیر را به طور کامل مخلوط کرده و به ۱۵ بخش مساوی تقسیم کنید. سپس هر بخش را به شکل بیضی شکل داده و در یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار دهید.
سپس مقداری روغن مایع را درون تابه ریخته و اجازه دهید روغن به طور کامل گرم شود. سپس خمیرهای فرم داده شده را درون تابه قرار می‌دهیم و آن‌ها را به طور کامل سرخ می‌کنیم. پس از سرخ شدن، آن‌ها را روی دستمال روغن‌گیری قرار می‌دهیم.

پس از کشیده شدن روغن اضافی از آکارجه‌ها، یک روزنه کوچک در کنار آنها ایجاد می‌کنیم و مقداری از مواد میانی را درون آنها ریخته تا آکارجه‌ها پر شوند. سپس آنها را در ظرف مورد نظر قرار می‌دهیم و همراه با سس دلخواه سرو می‌کنیم. لذت ببرید.