کل 428 امروز 0
  • تاریخ : شنبه - ۶ - مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - July - 2024
  • ساعت :

    طرز تهیه دلمه و کوفته | طرز تهیه دلمه و کوفته ساده خانگی

    طرز تهیه ایچلی کوفته به روش سنتی ترکیه
    1402/08/06

    طرز تهیه ایچلی کوفته به روش سنتی ترکیه

    غذای ایچلی کوفته (یا Ichli Kofta) اصالتا به آشوریان، یک قوم کلدانی در منطقه میزوپاتامیا در کشورهای معاصر عراق، ترکیه، و ایران تعلق دارد. این غذا در فرهنگ و تاریخ آشوریان و کلدانیان ریشه دارد و به عنوان یکی از غذاهای معروف این اقوام شناخته می شود.

    دستور پخت قرمزه نخودچی خوشمزه به روش اصفهان
    1402/07/16

    دستور پخت قرمزه نخودچی خوشمزه به روش اصفهان

    قرمزه نخودچی خوشمزه به روش اصفهان یک غذای محبوب و سنتی ایرانی است که به عنوان یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای اصفهان شناخته می‌شود. این غذا با ترکیب نخودچی، گوشت گوسفندی و انواع ادویه‌های خوشبو که به تدریج در طی دهه‌ها به وجود آمده، طعمی منحصر به فرد و خوشمزه را ایجاد می‌کند. تاریخچه این غذا به قرون گذشته بازمی‌گردد و اصفهانی‌ها آن را با افتخار به نمایش می‌گذارند.

    طرز تهیه کوفته تبریزی
    1402/04/20

    طرز تهیه کوفته تبریزی

    آموزش کامل پخت کوفته تبریزی کوفته تبریزی یک غذای ایرانی، سنتی و محبوب از شهر تبریز است که با استفاده از مواد اولیه ساده و ترکیب مناسب آن‌ها، طعمی خوشمزه و متفاوت به دست می‌آید. در این مقاله، مراحل تهیه و دستور پخت کوفته تبریزی به همراه نکات و تکنیک‌های مهم آن بررسی خواهد شد. […]

    طرز تهیه دلمه برگ مو
    1402/04/14

    طرز تهیه دلمه برگ مو

    طرز تهیه دلمه برگ مو با مرغ یکی از روش های پر طرفدار پخت این غذاست این غذا در هر منطقه ای ممکن است با روش متفاوتی تهیه شود پیشنهاد می کنیم طرز تهیه دلمه برگ مو کرمانشاهی که از بهترین طرز تهیه دلمه برگ مو مجلسی است را امتحان کنید.

    طرز تهیه دلمه کلم
    1402/03/27

    طرز تهیه دلمه کلم

    دلمه کلم برگ در این مقاله آموزش کامل دلمه کلم برگ را به طور کامل در اختیارتان قرار میدهیم: راز خوشمزگی دلمه کلم و خوشمزه ترین دلمه کلم این است که ادویه‌ها و ترکیبات مناسبی برای طبخ آن استفاده شود. در طرز تهیه دلمه کلم برگ، به شکل زیر عمل کنید: ابتدا برگ‌های کلم را […]

    برو بالا