طرز تهیه مرغ پفکی

روش پخت مرغ پفکی یکی دیگر از انواع غذاهای سوخاری و فست فود، مرغ پفکی است. در این مقاله روش پخت  را به شما آموزش خواهیم داد. برای تهیه مرغ پفکی رستورانی، در ابتدا سینه مرغ را به صورت نوارهای نازک برش می‌زنیم. سپس آرد گندم را همراه با آرد نشاسته ذرت و بیکینگ پودر […]

4.8/5 - (53 امتیاز)

روش پخت مرغ پفکی

یکی دیگر از انواع غذاهای سوخاری و فست فود، مرغ پفکی است. در این مقاله روش پخت  را به شما آموزش خواهیم داد.

برای تهیه مرغ پفکی رستورانی، در ابتدا سینه مرغ را به صورت نوارهای نازک برش می‌زنیم. سپس آرد گندم را همراه با آرد نشاسته ذرت و بیکینگ پودر را درون الک می‌کنیم و آن را در یک کاسه مناسب قرار می‌دهیم.

در این مرحله، پودر سیر را به همراه نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن و پاپریکا به مخلوط آرد اضافه کرده و آنها را مخلوط می‌کنیم تا مواد به خوبی ترکیب و یکدست شوند. سپس، آب را به همراه تخم مرغ و زعفران دم‌کرده به مخلوط آرد اضافه می‌کنیم.

مرغ پفکی

مرغ پفکی

حالا مخلوط آرد را بهم می‌زنیم تا مواد به خوبی ترکیب و یکدست شوند. در ادامه، سینه‌های مرغ خرد شده را درون کاسه حاوی مایه اضافه می‌کنیم و سپس آنها را با مایه مخلوط می‌کنیم تا تکه‌های گوشت مرغ به خوبی به مایه آغشته شوند.

در نهایت، اجازه می‌دهیم سینه‌های مرغ کاملاً سرخ شوند. سپس آنها را از تابه خارج می‌کنیم و روی دستمال حوله‌ای قرار می‌دهیم تا روغن اضافی آنها جذب شود. سپس، با سس دلخواه، آنها را سرو می‌کنیم. نوش جان.

هات وینگز نوع دیگری از فست فودهاست که روش تهیه آن بسیار ساده است، برای آموزش روش تهیه آن می توانید به سایت ما مراجعه کنید.